Kadra

Przedszkole przyjazne, bezpieczne, które spełnia oczekiwania rodziców, dzieci i nauczycieli oraz jednoczy ich w osiągnięciu wspólnego celu

Przedszkole w Kłodawie jest placówką wyróżnioną na ponad trzydzieścioletnim. Najważniejszym celem jest dobro i bezpieczeństwo rozwoju każdego z dzieci. Do tego celu służą następujące działania:

  • stworzenie koncepcji pracy ukierunkowanej na rozwój dziecka
  • zapoznanie się z wirusem i jego siedliskiem, kulturą i środowiskiem
  • organizacja procesu uczenia się i gier – komputer
  • włączone do wychowanka i kształtującego przedszkola, środowiska naturalnego i społeczności

mgr Stanisława Szpyra – Dyrektor Przedszkola

Każde dziecko uczestniczy w codziennych zajęciach w przedszkolu..

Kadra Pedagogiczna

Kiedy śmieje się dziecko Śmieje się cały świat...
Kindori

mgr Agata Wasilewska

Grupa Żabki - Wychowawca

mgr Dorota Wiśniewska

Grupa Żabki - Wychowawca

mgr Ewa Tyczyńska

Grupa Słoneczka - Wychowawca

mgr Iwona Mikorska

Grupa Sówki - Wychowawca

mgr Dorota Mierzwa

Grupa Biedronki - Wychowawca

Magdalena Cieśla

Nauczyciel rozwijający zainteresowania

mgr Paulina Wawrzyńczyk

Grupa Motylki- Wychowawca

Nasi specjaliści

mgr Paulina Nassan-Wrońska

Logopeda oraz Neurologopeda

mgr Karolina Szymala

Psychoterapeuta oraz Pedagog specjalny

mgr Beata Buchowiecka

Psycholog dziecięcy
Dzieci są najważniejsze....

Wizja Przedszkola

Głównym naszym celem jest wyposażenie przedszkola w umiejętności pozwalające na poznanie rzeczywistości, zrozumienie jej i interpretowanie.

Dzieci wykazujące się:

  • wysokim poziomem motywacji i zaangażowania w zajęciach
  • umiejętnością we współżyciu w grupie i dużym poziomem samodzielności

Baza technodydaktyczna

  • zgodna z wymaganiami prowadzonych zajęć obszarów edukacyjnych
  • umożliwiająca efektywne nauczanie zbiorowe i indywidualne
  • wyposażona w multimedialne pakiety edukacyjne

Nauczyciel posiadający umiejętności metodyczne i meta-umiejętności pozwalający na efektywne i sprawne kierowanie procesem edukacyjnym

Zarządzanie przedszkolem charakteryzuje się:

  • sprawnym i skutecznym gospodarowaniem zasobami, systemami informacji i budżetem. Pozyskiwaniem finansów na doposażenie przedszkola
  • kierowaniem personelem motywując do tworzenia optymalnego środowiska dydaktycznego

Program kształcenia:

  • spełniający wymagania reformy programowej
  • podatny w formach i metodach uczenia się i nauczania
  • umożliwiający indywidualizację kształcenia według zdolności i zainteresowań

Zarządzanie jakością obejmujące funkcjonowanie przedszkolnego systemu jakości pracy