Kadra

Przedszkole przyjazne, bezpieczne, które spełnia oczekiwania rodziców, dzieci i nauczycieli oraz jednoczy ich w osiągnięciu wspólnego celu

Przedszkole w Kłodawie jest placówką bazującą na ponad trzydziestoletnim doświadczeniu. Najważniejszym celem jest dobro i bezpieczeństwo wszechstronnego rozwoju każdego z dzieci. Do osiągnięcia tego celu podejmowane są następujące działania:

  • stworzenie koncepcji pracy ukierunkowanej na rozwój dziecka
  • ukierunkowanie systemu umożliwiającego poznawanie i szanowanie przyrody, kultury i środowiska
  • organizowanie procesu uczenia się i zabawy – komputer
  • zintegrowanie w procesie wychowawczym i kształcącym przedszkola, środowiska rodzinnego i lokalnej społeczności

Stanisława Szpyra – Dyrektor Przedszkola

Każde dziecko uczestniczy w codziennych zajęciach w przedszkolu..

Kadra Pedagogiczna

Kiedy śmieje się dziecko Śmieje się cały świat...
Kindori

Nasi specjaliści

mgr Paulina Nassan-Wrońska

Logopeda oraz Neurologopeda

mgr Karolina Szymala

Psychoterapeuta oraz Pedagog specjalny

Beata Buchowiecka

Psycholog dziecięcy
Dzieci są najważniejsze....

Wizja Przedszkola

Głównym naszym celem jest wyposażenie przedszkola w umiejętności pozwalające na poznanie rzeczywistości, zrozumienie jej i interpretowanie.

Dzieci wykazujące się:

  • wysokim poziomem motywacji i zaangażowania w zajęciach
  • umiejętnością we współżyciu w grupie i dużym poziomem samodzielności

Baza technodydaktyczna

  • zgodna z wymaganiami prowadzonych zajęć obszarów edukacyjnych
  • umożliwiająca efektywne nauczanie zbiorowe i indywidualne
  • wyposażona w multimedialne pakiety edukacyjne

Nauczyciel posiadający umiejętności metodyczne i meta-umiejętności pozwalający na efektywne i sprawne kierowanie procesem edukacyjnym

Zarządzanie przedszkolem charakteryzuje się:

  • sprawnym i skutecznym gospodarowaniem zasobami, systemami informacji i budżetem. Pozyskiwaniem finansów na doposażenie przedszkola
  • kierowaniem personelem motywując do tworzenia optymalnego środowiska dydaktycznego

Program kształcenia:

  • spełniający wymagania reformy programowej
  • podatny w formach i metodach uczenia się i nauczania
  • umożliwiający indywidualizację kształcenia według zdolności i zainteresowań

Zarządzanie jakością obejmujące funkcjonowanie przedszkolnego systemu jakości pracy